FARMASI

A FARMASI 123 országba exportálja termékeit, 365 millió fogyasztóval és több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik. Sikerük titka nem csupán hatalmas gyártókapacitásuk eredménye, de Hatan Omer Tuna döntéseinek következménye, aki a FARMASI vállalat elnöke és a Tuna család második generációjának a tagja. Az ő ötlete volt, hogy termékeiket ne értékesítési vállalatokon keresztül árulják, hanem közvetlenül a fogyasztókkal dolgozzanak. 2010-től a FRMASI megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit 15 országban értékesítik MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok száma gyors tempóban növekszik. A FARMASI nemcsak tartja a lépést a legújabb globális trendekkel, de saját laboratóriumainak köszönhetően a versenytársakkal szemben gyorsabban képes termékeit fejleszteni. A FARMASI a Tuna család három generációjának támogatását élvezve egyre magasabbra tör.

Farmasi Kozmetikumok, Minden jog fenntartva 2017
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el